Wanneer u een klacht heeft over één van de cursussen van ACT Cursus of over de bejegening kunt u contact opnemen met J. A-Tjak en/of I. Postma via email. Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen vier weken een bevestiging dat uw bericht is ontvangen. Uw klacht zal binnen vier weken in behandeling worden genomen en vertrouwelijk worden behandeld.

Wanneer het niet mogelijk is uw klacht af te handelen binnen vier weken zult u bericht  ontvangen over de verwachte duur van afhandeling.

Wanneer u na onze reactie niet tevreden bent kunt u een klacht indienen bij de volgende beroepsverenigingen:

De Association of Contextual Behavioral Science (ACBS): www.contextualpsychology.org
Het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP): www.psynip.nl
De Vereniging voor Gedrags- en Cognitieve therapie (VGCt): www.vgct.nl

Deze beroepsorganisaties behandelen klachten over de inhoud van de cursus en ons  functioneren als psycholoog/cognitief gedragstherapeut in de brede zin van het woord.  Het oordeel van deze beroepsinstanties wordt door ons als bindend opgevat en wij zullen eventuele maatregelen of adviezen zo snel mogelijk effectueren. Wij onderschrijven de  beroepscode zoals deze is opgesteld door het NIP. De ACBS beoordeelt specifiek het gedrag van peer reviewed trainers. Meer informatie staat in dit document: ACBS Training Committee Trainer Complaint SOP adopted by Board Feb6.2013. Conform de wettelijke bepalingen zullen klachten en wijze van afhandeling door ons geregistreerd worden en worden bewaard voor de duur van 2 jaar.